Mycket & lite till...

Förra veckan bestod av jobb Måndag,torsdag o fredag. Så kul att få jobba!! Än att bara gå hemma...
Så då blev det långa dagar för H igen 7-16.30. Men det går så bra för honom på dagis o han tycker det är så kul så då känns det ok att lämna honom så tidigt. Lämnad först o hämtad sist...
Sen hade lilla busen också fotografering på dagis, så är så himla spänd o förväntansfull på hur korten kommer se ut!!!
Sen har vi träffat lite mammor o barn o fika samt att vi fira Fars Dag i söndags med tårta hos H:s farfar och att Mange fick en spotlight lampa av Mig o H i Farsdag present!

Denna vecka började med att Mange blev hemma sjuk måndag o tisdag! Så kul o skönt med sällskap! och för ovanlighetens skull ensamma bara han och jag! Me LIKE!!
Men idag är han tillbaka på jobbet och H går bara till 12 för sen ska vi in o busa med barnen på Frälsis!!
Jo igår va jag på "utvecklingssamtal" på dagis! Gick jätte bra! Fina ord fick man höra fast att han kan vara lite hårdhänd mot barnen i hans ålder, med att knuffas o gå på hårt med ifall han ska kramas o så men det va inget problem så det känns ju skönt! Han vill bara visa att han tycker om o har kul när han leker men vet inte hur han ska kunna visa det på ett annat sätt eftersom han inte pratar än!
Men oj den senaste tiden så sjutton va ungen pratar, inte direkt ord men pratar barnspråk så ibland ser han så frågande på mig när jag inte förstår vad han säger =)
Men det är så kul!! Utveckligen bara rullar på!!!
Samma sak gällande magen! Växer och knakar o går in i vecka 32 på fredag!
Och sen har Hampus fått en sysling! Han hade väldigt brottom må jag säga, var egentligen beräknad 29:e Dec men kom 7:e Nov, så det blev en väldigt liten kille på bara 1600g!
Så bara längtar ännu mera nu på att vår lilla bebis ska komma!!

Resten av veckan kommer bli på ett ungefär så här:

Torsdag: ÖF Sävja 13.30

Fredag: Blir nog en lugn dag samt att lillsyrran fyller 20 år!

Lördag: Kalas Gabriel 1år 14.00, Syrrans kalas 17.00, och sen kanske ännu ett kalas för mamman Ronja!!!

Söndag: Fyrishov med familjen!


Så nu ska jag plocka lite här hemma o göra mig i ordning för snart ska jag hämta mitt lilla troll för att fara till stan!


Ja må du leva, Ja må du leva, Ja må du leva uti hundrade år!
Ja visst ska han leva, Ja visst ska han leva, Ja visst ska han leva uti hundrade år!!!!
STORT GRATTIS GABBE PÅ 1 ÅRSDAGEN!!
Massa kramar från osss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0