Vikingar!!

Ja hallå!
Ingen feber verk eller nåt här inte!
Vikingar är vad vi är!
Nu har både Hampus o Jag tagit svinsprutan! Allla klagar på det som kommer efter, feber ont mm
Ingen av oss har fått känna nåt utav det!! ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR DE SKA NI VETA =)
Så var så stolt över vår lilla prins igår över att han var så himla duktig och att han inte blev dålig! Så medans pappa sov så gjorde vi fruktsallad med glass och hemmagjord chokladsås!
En som var glad...det var Hampus de!



Idag blev en herrejösses stress dag!
Börja bra med sovmorgon till 9 sen kom Mange hem vid 12 och bytte om o sen drog vi till sjukan. Så många gånger som vi har varit på sjukan så har jag aldrig varit med om att det varit så fullt på alla parkeringar! Vi skulle in på ing 70 så dom två parkeringsgaragen som ligger där var fulla, samt precis alla andra uteparkeringar tom den stora som ligger vid ambulansen! Så fort som fan drog vi runt hela sjukan till 95:an (barnsjukan) där fanns det ett fåtal kvar! Sen var det bara o kuta igenom hela sjukan till andra sidan! Anmälde oss i receptionen precis halv 2 då vi hade tid !!! TUR!!!
Sen hem igen för att kolla upp vart lokalen som jag o Sofia skulle kolla på låg. Det tog sin tid, o eftersom Mange inte kunde skjutsa oss så var det bara o sätta sig på bussen nästan direkt och ta sig till Bergsbrunna/Sävja.
Lokalen var väl ok, men inte en ända barnstol hade dom och på en barnfest beöver man stolar så vi bestämde oss för att avvakta. Så vi började gå o gå o gå o gå sen kom vi fram till Sävja kyrka o deras församlingshem!
Hade sån tur så det var folk där så vi gick lite fräckt in och fråga om uthyrning... mer barnvänling och finare lokal kan vi nog inte hitta! var helt perfekt! Så imorn ska jag ringa dit och kolla o bara hoppas på att det datumet vi vill ha inte är upptaget!!!!!
Men nu är vi äntligen hemma, H sover och jag ska äta lite mat(hann inte göra de förut) och sätta mig i soffan o bara slappa o varva ner! En gravid mamma kan behöva det efter en sån här dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0