Bloggtorkan över

I`m back!

Efter exakt en månads noll bloggning så känns de som att man ska ta o börja skriva igen... vet inte varför jag bara sluta, hade en liten period som jag bara inte hade någon lust o skriva...
Men nu så ska jag försöka o ta igen mig lite =)
Vi har gjort lite allt möjligt som, varit på ÖF i Sävja, jag har firat min vän på hennes 30-årsdag, haft grillning på dagis, Mvc besök, träffat vänner,Jobbat, varit på Nickis, varit hos mamma, varit på kalas, Mickelsmess, H har varit på dagis samt att förra veckan va vi båda hemma o lite sjuka...och nu i helgen va det Bröllop och Manges födelsedag!
Så nu börjar vi hem helgen!
Lördagmorgon började med att Hampus o Jag
gjorde iordning en fin liten hjärtformad tårta till Mange som han fick på sängen samt lite presenter och rosor!


Sen började jag göra mig fin inför bröllopet som var kl 3, men ända borta i Hallstavik så jag och en tjejkompis åkte buss dit sen blev vi hämtade av Eve som skjutsade oss till Kyrkan!
Ett jätte fint och mysigt bröllop som stod mellan min barndomsvän Emelie o hennes Jörgen!





Jag , Bruden Emelie och Evelina

Kvällen var helt perfekt med middag på Bergby Gård , fina tal, lekar och musik!
Sen blev jag o Helen hämtade vid 00  tiden och drog hem till Uppsala igen, där jag mötte upp mitt födelsedagsbarn som va gla i hatten=)
Han hade haft fest hemma innan så dom hade nog dragit i sig en hel del innan dom kom ner på stran...
Så vid halv 2 mötte jag honom utanför Baren Baren, så sen drog vi och åt lyxmiddag på Max mmm
Sen bar det av hemåt vid halv 3


  Födelsedagsbarnet och Chrissssster


Me and my man!

För på söndagen skulle det bli mer kalas!
Mamma kom hem med Hampus vid 2 tiden och sen kom resten av Manges släkt mellan 3-4. Snacka om att vi alla 3 var helt färdiga när alla hade åkt hem...

Så idag är Hampus på dagis och jag bloggar bloggar bloggar samt att jag ska föröska ta igen mig lite =()


Kommentarer
Postat av: Lillis

De syns på bilden att varken Micke, Mange lr Chrisssster va nykter.. haha

2009-10-12 @ 12:15:26
Postat av: Bea

Hihi...fina dom är våra grabbar ;)

2009-10-22 @ 11:16:21
URL: http://boobyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0