HALLOWEEN


Happy Halloween everyone!
The scary time has begun!


Helg igen, fullt upp hela veckan =) Det gillar vi!
Öf i torsdags med massa bus och skoj!
Igår drog vi in och fika med mammorna på frälsis! Också där en massa bus!
Vår amerikanska vän Lina var med och lekte med barnen=) Så nu har vi alla mammor skaffat oss en barnvakt !!
Fördelsedagsfirande igår kväll hos mamma min, trångt och bökit, eftersom hon inte har något kök men finns det hjärterum så finns det skjärterum!
Så en suprise för mor min blev det när Lina följde med, är så kul o ha henne här!
Så blev en sen kväll igår, H somna inte förrän 23, så han var helt utslagen när vi kom hem så denna natt var vi alla tre helt borta...

Idag är det en ny dag med nya tag!
Årets skräck dag!
Vart sugen på att åka med H till Nickis men känns skönt nu att vi inte gjorde det så han fick sova middag ordentligt ist! För igår blev det helt åt skogen...
Så vi bli nog hemma idag som det ser ut men senare på eftermiddag ska vi skjutsa ut plutten till mormor för ikväll ska mamma och pappa parta!
Ska åka med Lina till Chrisster och Bea och äta middag!
Ska bli riktigt trevligt och sen hoppas jag på att det blir utgång för det är jag verkligen sugen på nu när H är hos mormor så imorn får man sovmorgon!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ska ta o packa lite till H nu sen laga lunch tills busen vaknar sen blir det ut en sväng med nya overallen!
Kanske ses där ute bland alla spöken och skräckheter...:P



Årets buse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0