LÖRDAGSMYS!

Öppna Förskola i torsdags med en massa mammor o barn!
Sen i fredags drog Jag o Natta till en träff på Frälsis med Helena, Selma, Sofia, Liam & William!
Va så länge sen vi va där och att vi fick vara uppe i lekrummet! En riktigt toppen fredag med barnen blev det!
Sen blev det också en sväng till Lustgården med hela vagnskaran! Skulle boka tid om sexparty men fanns inget bra datum så vi ska ha en Tjejmiddag på lördag ist! Så ni mammor som vill komma eller som inte är mammor får väldigt gärna komma!!! Säg bara till =)
Sen blev det fredagsmys med snask och filmkväll med besök av Chrisssster =)

Idag vakna man av sjukt tråkigt väder....
Men skulle ändå åka till mamma idag så spela inte så stor roll.
Där hjälpte vi henne med att flytta alla kökssmöbler och alla utemöbler, eller inte jag utan dom andra!
Medans dom var ute o dona så stod jag vid strykgärnet och strök på en mängd namnalppar på H kläder !(Har ju själv inget strykgärn =P)
Så nu är vi mätta och belåtna så snart blir det sängen för vår trötta son, sen blir det mamma o pappa mys för oss med lite gott !

Imorn tänkte faktiskt jag o H försöka ta oss iväg till Fyris Parks  Loppmarknad! Se o vi hittar nå trevligt fynd!
Trevlig Lördagkväll på er mina läsare!!!


Syster & H gör gårdsarbete!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0