Ny vecka, nya tider

Jag kan inte sluta tjata om att veckorna går otroligt snabbt!!
Veckan som var sa bara poff så va den förbi =)
Denna vecka kommer att se ut på ett ungefär så här:

Idag Måndag: H dagis 9-14, träffa systrarna på stan med en lunch

Tisdag: Tvätt, samt besök av syrran för att hjälpas åt att göra krans till pappas grav.

Onsdag: Lek med någon??

Torsdag: Mammas födelsedag, Mvc 11.30, ÖF Sävja 13.30

Fredag: Kanske en trevlig träff med barn o mammor på Frälsis!
            Kalas för mamma

Lördag: ?

Söndag: ?

Helgen blev väldigt lyckad med middagen hemma hos Natta! Min söta o fina vän Lina hängde också med till mammorna! Ska bli kul nu när hon ska vara kvar i Sverige minst 1 år iaf! Va så länge sen man träffa henne =) Men tyvärr så följde hon inte med ut, får bli nästa gång !!!
Vi skulle dra till BJ men blev ändrade planer när vi fick höra att kön va väldigt lång, så det blev karaoke på Etage ist!! Inte fy skam men kanske inte mitt första alternativ till party ställe =)
Höll också på och missa sista nattbussen pga vintertiden. Frida sa att man skulle ställa om klockan 12 men sen vid 2 tiden ( som jag då trodde va 1 ) säger hon att man skulle ställa om den kl 3. Så sicken tur man hade annars hade man inte kommit hem..:P
Söndagen blev en familjedag med storhandling på Ica Maxi, tomt i plånboken blev det!
Sen fik och middagsbesök av Chrisster, Bea och barnen!!!
Sen va jag trött!

Idag träffa jag då mina två fina systrar på stan för att kolla present till mamma! Sen luncha vi på ett litet trevligt fik vid Stads Biblioteket, Kardemumma!
Sen blev det hem för att hämta upp min prins! Kommer dit och ser en jätte trött och hängig pojke, varm oxå!
Tog tempen när vi kom hem o den va på över 39 men han hade ju inte suttit ner och tagit det lugnt innan så det stämde nog inte riktigt men feber hade han för varm va han...så in med en alvedon och i säng fick han gå så nu sover min lilla pojke!
Vill inte ha nå mer sjuka/förkylning, får vara bra nu!
Han hade ju precis blivit av med snorrinningen... vill inte ha mer!
Usch kan inte sluta tänka på denna jäkla Svininfluensa...alla pratar om den och den fastnar verkligen i skallen...
Vill inte ha!!!!!!!!!!!!!!!

Så håller tummarna nu att det inte blir nå mer!!!!
Men man blir ju inte så pigg av detta gråväder heller....

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0