Torsdag = Öppna Förskola!

Japp idag är det Torsdag! Gu så fort veckorna går, det är nå sjukt ibland!!
Så idag ska vi dra till Sävja som alltid o träffa en massa mysiga barn och mammor!
Funderar på att åka in lite tidigare och köpa vinter skor till H samt kolla på en topp till mig själv inför helgens festligheter! Tjejmiddag till tusen! Är såååå tagggad!!

I Tisdags jobba jag 9-16, kort men väldigt intensiv dag hade vi så lunchen kom inte förrän halv 3... Stress stress stress men fan så kul det är när man har nåt som måste göras HELA HELA tiden!! Me like! Men det känns att det börjar bli lite tungt med magen o så nu, sen att man inte kommer emellan stolar o bort när man ska gå ut o servera samt hämta tallrikar... men har sköna tjejer att jobba med så vi planerar så jag inte behöver gå där det är trångt!
Så H va på dagis från 7 till halv 5, stackarn men han har iaf kul o tycker om o vara där så det är ju mkt positivt!
Men nåt som jag reagera på va att han inte får nån macka eller så där när han kommer så tidigt!
Han åt yoghurt hemma vid halv 7 och sen äter dom en frukt vid 10 tiden o sen lunch vid 11-11.30, Så det är ett långt hopp, så vart lite chockad där så det ska jag komma ihåg tills nästa gång att jag ska ta med en macka till Hampus!

Går in på v. 29 imorn, gu det är nära nu!!! Än så länge har vi bara tjejnamn. Inte ett enda killnamn... Vill inte sitta o leta efter namn heller utan vill att det bara ska kommma som det har gjort med tjejnamnen! Men ena vet jag att en mamma som går ibland på mammagruppen har en dotter som heter men jag har ingen kontakt med denna mamma eller så så tycker inte det gör så mycket...Men vi får se!
Tror ju vi kommer få en pojke så ett killnamn måste vi bara hitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0