Då vad det en ny vecka...

Tredje veckan som Hampus nu går på dagis, eller 2:a veckan som han går helt själv...
Ska uppdatera hur det går för honom speciellt om förra veckan! Har en så snäll pojke men väldigt mammig =)
Så såhär kommer våran vecka se ut :

Måndag: H dagis 9-14, städdag och ta upp saker på vinden

Tisdag: H dagis 9-14, Tvätten

Onsdag: H dagis 9-14, åka och träffa min vän Carro 16.00, Hampus får vara med pappa

Torsdag: Åka till öppnaföskolan i Sävja med våra kära Jonna & Nathalie

Fredag: Ska försöka slå in en träff med våran andra Carro! Sen lämna Hampus hos mormor!
             Barnfri fredagsmys

Lördag: Myspys familjedag och kanske hitta på nåt med Chrisster och barnen

Söndag: Mykidoo träff hos Sara Johanna 14.00


Nu ska jag ta mig upp på vinden med en massa saker! Så som vår nya fina syskonvagn, bilbarnstol, leksaker mm
Sen blir det städning med Rix fm i mina öron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0