En underbar dag!

Är så himla stolt över vår lilla kille!!
Idag hade det gått hur bra som helst på dagis! Grinat en liten stund sen var allt hur bra som helst!!!!!
Han hade lekt, sparkat fotboll mm
Sen sitter han också stilla och äter vid lunchen ( nåt som han har otroligt svårt och göra hemma...)
Sen när det blev sovdags så hade han gått till sin madrass o lagt sig sen tog det bara några sekunder, också med en hand att hålla i, sen sov han hela 1h 45 min!!!
Va så kul att hämta honom, se en liten grabb som blivit stor!! MAMMA ÄR SÅÅÅ STOLT!
Sen åkte vi in till stan för att möta upp pappa som skulle ta Hampus så att jag kunde gå och träffa (en efterlängtad träff) med Caroline!
Det va skönt att det bara va hon och jag. Vi kunde bara sitta och prata och inte tänka eller bry sig om någonting annat! Eftersom Hampus har kommit i det där rastlösa stadiet så va det skönt att han fick vara med pappa!
Vi satte och faktiskt och tog en Cupido sallad och bara babbla på om allt!! Jag minns inte när jag gjorde nåt sånt senast...
Så en riktigt underbar dag har det varit med mina nära och kära!
Imorn blir det mer kärlek när vi ska åka med Nathalie och Jonna till ÖF i Sävja.
Att se Jonna och Hampus är helt underbart!



Love you darling!


Så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0