Bloggstopp...

 eller jag har bara inte haft någon ork...
Skönast att bara lägga upp lite bidler o skriva några ord.
Har varit fullt upp ända sen veckan då vi hade dopet! Vilket gick super bra men har tyvärr inga bilder... jag tog inte ett enda och dom som gjorde de har inte skickat några bilder till mig men en av Adrians doppresenter är ett fotoalbum med hela dopet i bilder som Hampus också fick när han döptes! Så vi väntar på det o sen ska jag lägga ut en massa bilder på vårt dop!
Det som var mest synd denna gång var att man hade fullt upp med att springa efter energibollen Hampus:P o sen hade Adrian feber den dagen så han mådde inte alls bra...
Men nu är vi alla friska. Hampus går på dagis, vi går på öppna förskola, vi träffar familjen och vänner, varit på barnens kusins dop och idag haft en hittills underbar dag med familjen. Varit ute i det sköna vårvädret och städat ute på terassen och uteplatsen! Så nu känns det verligen som att sommaren är på väg!
Hade föresten en helt underbar tacokväll hemma hos Carro i fredags, Jag lina och Adrian åkte dit och bara va en helkväll med massa massa massa prat om precis allt möjligt! Super trevligt!

I veckan blir det dagis för Hampus och jag ska på utvecklingsamtal på dagis, alltid spännande eller lite läskigt...
sen öppna förskola och sen kommer den efterlängtade lördagen som jag verkligen hoppas på att jag kommer kunna gå på! Är nämligen inbjudna på inflyttningsfest hos Nathalie och Jocke så jag och Mange ska försöka åka dit! Måste bara skaffa barnvakt!! =)
Så det se jag verkligen fram emot!!!!!!


Öppna Förskola för Ungaföräldrar

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0