Två helt underbara pojkar

och kärleken bara strömmar igenom en när man ser dom så här!!

 



 


Ikväll blev det jag och pojkarna, Mange åkte ut en sväng till garaget.
Men är så underbart, lägger bara A ner vid 7 tiden i sängen med sin snuttefilt och sen somnar han, behöver inte ens sitta och söva honom jag säger bara godnatt sen går jag och då somnar han. Så sen behöver jag bara lägga Hampus sen sover barnen som stockar !!
Livet är bra härligt ibland =)
Imorn stundar Valborg (Sista April). Med en sprallig 2 åring och en 4 månaders så lockar det inte mycket till att dra ner på stan med resten av sverige... så jag har iaf bestämt att vi åker ut och umgås med min fina mamma!!!!
Så det blir nog en heldag där med majbrasa sen på kvällen! Mange har jour så kan ju inte direkt planera nåt med honom men han följer med ut till mamma iaf!

Idag blev det en utedag på förmiddagen innan lunch, sova middag och Öppna förskola!

     
     

Bergsklättrarn


Godnatt från oss till er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0