Adrian 1 månad



Som alltid så säger jag det igen, Gu vad tiden går fort!
Minstingen i familjen blir redan 1 måndag idag! Kan ni tänka er! Så sjukt kul!
Grattis vår lilla Adrian!! Kärlek till dig!

Är i storvreta, varit här sen i söndags. Eftersom Hampus går på dagis så är det smidigast o bo här!
Men veckan började dock inge bra...
Hade ju verkligen sett fram emot den efterlängtade klippningen! Men den var tvungen att avbokas för natten mot måndagen blev en smärtasam natt med en massa kräkning... helt sjuk smärta, värre än att föda barn nästan måste jag säga, den höll liksom i sig hela tiden den avtog aldrig..
Så blev sängliggandes hela måndagen o var så glad att Mange tog ledigt för att hjälpa mig! kunde inte göra någonting, hade svårt att bara amma Adrian...
Han var även hemma igår, var inte helt ok då så det var skönt att få hjälp en dag till!
men idag är jag ensam med Adrian medans Hampus är på dagis, sen efter de så drar vi hemmåt mot Ramsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0