Värmande

Ännu en natt med lite sömn... Adrian täppt i näsan så får sova ute ,sittandes i soffan med honom och sen har man en annan pojke som vaknar yber tidigt nuförtiden... halv 7 var klockan i morse. Han har också fått för sig att han inte ska äta heller... så har det varit i 2 dagar nu men men det går väl över de med..
Dagis idag för Hampus. Sen gick jag och A upp till konsum för att köpa glass till alla barnen på dagis, för idag skulle dom fira Hampus födelsedag!
Sen åkte jag och A vidare med mina systrar och farbror på begravning i Vattholma. Pappas faster Ulla har gått bort. En helt fantastisk dam som bara ÄLSKAR människor! En riktig Bullmormor!! En person som vi alla älskar!
Fick höra att hon sina sista dagar på sjukhuset hade ställt upp bilder på sina barnbarn och Hampus! Hur sött som helst!
Detta va släkten från pappas sida, en släkt som vi Aldrig umgåtts med och knappt någonsin träffat!
Vi fick ett sånt varmt välkomnande från Ullas dotter och därefter kom jätte många fram och ville hälsa och dom visste vilka vi va men vi hade inte en aning om vilka dom va, allt från pappas kusiner till farbröder, fastrar osv.
En sorglig dag men med ett mottagande som värmde mig och mina systrars hjärtan!

Sen hem för att börja baket! Imron står kalas på schemat med familjen och släkten!
Har ju också färgat håret måste jag ju bara meddela, är nu LILA :P eller ja skimrande lila iaf! jag gillart =) Lite annorlunde nåt som jag aldrig har haft förut!

Nu blir det BECK! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0