Helg

En förgyllen Fredag blev det med våra fina vänner på Nickis! Blir så varm i hjärtat när jag ser Jonna o Hampus springa runt på Nickis och leker helt själva medans vi kan sitta vid ett bord o småprata. Att dom har blivit så stora att dom klarar sig nästan helt själva. Dom kan ju tom ta sig upp o ner i rutchbanan! Är så kul o se!

Sen åkte vi till Storvreta där jag lämna av Hampus hos Mange och så åkte jag o Adrian vidare till Ramsta där syrran vänta med middag, asiatisk kyckling blev det! mumma!!! och sen Lets Dance!

Natten blev orolig för Adrians del. Eftersom jag börjat ge honom lite ersättning så har han blivit hård i magen så han var lite lessen i natt, stackarn! Så satte mig i vardagsrummet vid 5 tiden och där somnade vi sedan båda två.

Idag blev det en Stan-dag med nygifta Emelie! Så kul att bara ta det lugnt o sitta o bara prata!! =) Och se henne shoppa loss på Cervera... för lite pengar hahahaha! Avis..jag??!
Hemma i Ramsta igen så nu håller jag på för första gången att laga en kycklinggryta! Smarrigt hoppas jag!
Sen ikväll blir det lugnt med mamma o Adrian framför melodifestivalen och nåt gott!

En trött Adrian på min axel medans jag kokar krytan!
Godnatt från honom till er!
Och jag säger trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg du blev i håret!! :) Och så söt lille Adrian är.. Måste ses snart! Kramar

2010-02-13 @ 18:55:13
URL: http://metrobloggen.se/ung2barnsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0