Kalashelg

Ja här har det firats må jag säga...men blir inte riktigt som jag hade tänkt mig men verka som alla var nöjda ändå!
Startade på lördagen med släkt och familj, själv blev jag dålig och började med att ligga i sängen en stund. Kom väldigt plötsligt illamående och trodde det va nå magsjuka eller så, för gallan gjorde ju inte ont så trodde inte att det var den. Efter att Manges familj och släkt åkt hem så var jag bara tvungen och kura ner mig i sängen igen, mådde ännu värre nu, men sen ringde mamma och berätta att jag skulle ta medecinen till gallan för man behövde inte ha ont i den för att vara dålig. Så efter jag hade gjort de så blev jag mycket bättre!! Så då blev det planerat att min mamma,systrarna och Vocado skulle komma! En kväll framför melodifestivalen med ett gäng musiker va riktigt kul!!! Den natten sov vi gott allihopa!!

Söndag klockan står på 7 som vanligt... dags att börja förberedelserna till 2:a kalaset Barnkalaset!
Sen blev jag lite stressad när Manges morbror ringer och säger att dom ska komma förbi på förmiddagen, halv 12 sa dom men 12.35 klev dom innan för dörren...suck!
Så sen när alla mommorna och barnen kom så började jag med fruktsalladen och plockade fram alla gosaker!
Men va med leksaker Hampus har, såg det igår, nå sjukt mycekt. Så ska plocka bort en massa som man kan byta ut med efter någon vecka så han inte lessnar på dom. Han leker eller hinner ändå inte leka med alla saker!
Fast denna dag blev lite jobbig och pinsam... Hampus bet 3 barn, och två började blöda...
Så himla hemskt, va ska man göra som förälder, tog in honom i sovrummet några gånger men ändå fortsätter han. Vet inte ifall det är så att om dom bråkar om leksaker och hans sätt att säga at han vill ha det är genom att bitas... jag skäms måste jag verkligen säga, inge kul! Att behöva säga till och ryta till på honom...
Men är glad att så många kom och fira vår pojke!
Tack så jätte mycket!

Kvällen blev Väldigt lugn med en Hampus som somna 7! och jag spendera natten ute i soffan med Adrian! Denna nästäppa verkar aldrig vilja sluta...

Idag blir det fasta för mig, fast glömde bort de så började fast från kl 10 ist för 8!
Ska till röntgen idag o göra ultraljud på gallan... får se ifalll det är nåt tokig...
Sen har jag en date med min underbara vän Carro som jag har försökt träffat hur länge som helst nu men dom två senaste gångerna så har jag haft gallanfall...
Så nu gör vi ett nytt försök, får se hur det går!

Håll er inne annars, -21 ute!

     
Dom kunde hålla                     Fullt hus må jag säga
sams ibland iaf


Den snart  blivande
2 barnsmamman
med Adrian i famnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0