Pain pain pain

Blev kvar i Storvreta i onsdags också så åkte inte hem förrän igår. Skulle också ha träffat min fina Carro då, hon har ju inte träffat Adrian än, men det var ingen bra förmiddag igår, jag är inte helt OK än och Adrian var grinig tvungen o gå o hålla i honom hela tiden o Hampus var uttråkad... så det var ganska så skönt att komma hem och lägga båda barnen och efter det så var kvällen jätte bra!!
Bara dom och jag hemma! Så jag o Adrian gick o lag Hampus vid 8 sen somna alla tre och jag vakna inte förrän 23 när mamma o syrran kom hem =)

Men man har en tupp som kommer fram ibland på mornarna...tror hans namn är HAMPUS!!
strax innan 6 stod klockan på när ungen vaknar... inte direkt pigg själv...
prövar o ge vällingflaska o se ifall han somnar om men nej...men liggandes kvar i sängen gjorde vi ända fram till strax etfer halv 8 o då somna han om...fast bara till 8.

Sen började helvetet igen...magsmärtorna kom tillbaka...
precis under lungorna i mitten där lungorna går ihop...
Jag får så ont så jag kräks... inte av illamånde utan för att jag får så ont...
Tack gode gud att lillsyrran var hemma så hon kunde ta barnen medans jag låg inne på toan.
Men denna gång ringde vi till 1177. Sjuksköterskan där blev orolig själv över att jag hade så ont och oj bara 23 och redan 2 barn... VA FAN!! usch hon gjorde mig orolig när hon själv blev orolig...
Men sen fick jag i mig lite yoghurt och smärtan börja av ta lite smått... men fanns ändå kvar.
Vårdcentralen ringde lite senare och vi prata om allt möjligt , hon fråga o jag svara... så hon kom fram till att det hela borde vara stress relaterat... Efter allt som varit med Mange o mig, bor hos mamma, fått ett till barn, blivit tvåbarnsmamma osv... orolig över situationerna och hur allt ska bli! Blir uppstressad över att bara tänka på de... och andra som gör mig arg....
Så ska ta nå receptfria tabletter nu en vecka o se ifall de blir nå bättre annars så skulle jag höra av mig...
Usch orkar inge mer... varför ska dettta komma....
Idag har annars varit en bra dag förutom att jag varit lite trött och börjat må lite illa men hampus o jag har varit ute i snön o skottat o haft oss så det var skönt så nu sover barnen och det ska väl jag också göra...

Sen blir det av att pröva bärselen som jag fått från mammas arbetskamrat.. Sprillans ny BabyBjörn!

Nu är det slut på veckan, det är dags för FREDAGSMYYYYSSS!


Mina fantastiska pojkar

Kommentarer
Postat av: sara Johanna

Krya på dig Mari. Jobbigt att må så där, hoppas att allt kommer bli bättre med allt.

2010-02-05 @ 16:55:23
URL: http://sarajohanna.blogg.se/
Postat av: Marcela

Stor kram till dig!

Du är så duktig med allt. Var stolt!

KRAMAR!

2010-02-05 @ 20:03:18
Postat av: sophie oxelstål

Kämpa på och håll ut det blir bättre! Men förstår vad du går igenom!Det är tufft. Hoppas tabletterna hjälper! /Sophie

2010-02-06 @ 10:25:18
Postat av: Lillis

Du måste lugna ner dig vännen.. Du vet att vi finns till för att hjälpa dig. Hoppas att tabletterna hjälper. När Mange förklarade så lät de som skiten jag hade förrförra året mellan jul å nyår å de va oxå stressrelaterat å de gjorde faan ont så jag lider me dig.. Hopaps verkligen att de ger me sig.. Kramar

2010-02-07 @ 08:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0