Update

Lördag blev en hemma idag för oss och en tidig kväll för på söndagen drog vi redan vid 9 till Hagby kyrka för att där öva inför julspelet " I stjärnans ljus" . Det var meningen att Hampus o Hugo skulle vara med och spela får men den som fick vara med istället var Adrian! på med fårmössan bärandes i mormors famn! Gick ju super!
Sen åkte vi ut till Storvreta, dagis måndag och tisdag då jag skulle ha åkt in och träffat Carro... men fick ännu en gång ställa in för blev dålig...igen...
Så blev en smärtsam och spy tisdag så var bara tvungen och åka hem till Ramsta då för att få hjälp med barnen för Mange jobbade kvälls så kunde inte sitta själv i Storvreta med barnen medans jag mådde dåligt.
Så låg hela kvällen till sängs medans min underbart fina mamma tog hand om pojkarna!
Har börjat lite smått att ge Adrian ersättning eftersom när jag kräks så blir det svårt att bildas mjölk som mättar så det hinner ju knappt bli bra förrän jag blir dålig igen så det är skönt att han tar flaska!
Idag har jag mått bra! =) Fick en tid hos husläkaren så var där idag och kolla upp mitt problem.. Hon trodde det kunde vara GALLSTEN... så nu har jag fått ett receptbelagd medicin som jag hoppas kommer funka!!! HOPPAS!
Orkar inte mer!
Sen var jag faktiskt ÄNTLIGEN och klippte av mitt långa hår, efter mycket om o men! SNAGGADE! :P
Nej då det blev 20 cm kortare, uppklippt och lugg! En lätt och skötsam frisyr som det står i gravidböckerna... NOT!
Är iaf nöjd! =) Adrian var med och låg o sov hela tiden, medans Hampus var med moster Malin!
 

Sen blev resten av våran dag så här med jätte fin hjälp av Malin! <3

     



  


Kommentarer
Postat av: Lillis

Hej vännen!! Adrian blir mer å mer lika dig nu juh =) Han ser ut att ha växt en hel del sen sist jag såg honom.. Kram

2010-02-11 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0