Nyåret slaget med fortfarande ett barn i magen

Lite jobbigt nyår får jag nog lov o säga men att ha Hampus vid min sida o familjen gjorde sjukt mkt!
Nu hoppas jag på ett nytt år med bra saker!
Var hemma hos syrran o hennes färstman, tror det var första gången jag firade nyår i stan, mycket fint med alla raketer!
Där bjöds på så mkt gott, nåt jag verkligen gilla va snittarna som uppskattades grymt mkt!
Sen middag med rediga biffar o potatis!
Redan vid middagsbordet började Hampus bli trött, o då var klockan 8, men sitta stilla en sekund gick ju inte när det fanns så mkt o titta på o leka med! Så igår blev han uppe ,efter lite gnäll, till 1 tror jag nästan men gu så trött han var! Men nyår är ju bara en gång om året så det fick bli så!

Lura familjen lite då o då med: Shit vattnet har gått
Alla blev tokiga på mig men kul va det! Så hahaha
Men är sååååå glad över att bebisen ville vänta tills efter nyår! Så nu får han/hon komma när den vill! Men hoppas på nästa vecka så jag inte behöver gå över tiden så mkt!

Ett tufft men fint nyår blev det
med en start av snö på det nya året, är så fint ute !!
Helgen nu bjuds på ja... inget speciellt...
Hampus pappa kom o hämta honom för en stund sen så, det kommer bli lite tomt här i huset!
Svårt att vara ifrån sina barn men att få spendera tid med både sina föräldrar är ju bara ett måste!! tycker jag!

God fortsättning på er så hoppas jag på att vattnet går snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0