Onsdag

Efter att ha spenderat mycket tid här ute i Storvreta så blir det ännu en dag här fram tills imorn. Snöstorm ute så vill verkligen inte ge mig ut i snöyran med mina två pojkar och försöka ta sig hem till Ramsta med buss...
Då stannar jag hellre kvar här!
Hamps har varit på dagis måndag tisdag och idag så själv har vi varit och flängt inne i stan jag o Adrian. Måndagen blev på IKEA med Jossan, igår tog vi oss ut till Flogsta och BVC. Adrian väger nu 4450 och är 53.8 cm! Och idag har vi varit och träffat Natta o Jonna o lunchat med dom! Jag stanna också till på Polarn & Pyret och köpte en varsin mössa åt pojkarna! Blev också sen hämtning idag på dagis för bussen ifrån stan kom aldrig så blev nästan 40 min försenad men men bättre sent än aldrig eller?!

Imorn ska vi förhoppningsvis om vädret tillåter ta oss ut till Sävja och ÖF! Var jätte länge sen sista så ska bli kul!
Men nu måste jag gå o plocka upp efter Hampus innan Magnus kommer hem, han blir väl tokig isf!
Om ni inte har sätt ett bombnedslag så ska ni komma hit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0