Fredag fredag fredag

Igår blev det ju 2x Öf! Först va det Öppnaförskola här i Storvreta, mycket barn o mammor, trevligt men min buse HAmpus drog av hår från ett barns huve...det va dock mindre trevligt så sen gick vi...
Tog tåget in till stan o mötte upp Natta för att dra till nästa ställe! Alltid lika trevligt va det o träffa våra fina mammor o barn!
Min telefon har blivit helt cp förresten... ingen verkar kunna ringa mig,, syrran hade försökt i 3 dagar o kom fram igår, mamma kommer inte fram, inte heller Mange eller Lillis...
Så måste ringa comviq o beställa ett nytt simkort!

Men idag är det en ny dag o så klart Fredag! Så vi ska in o träffa Lillis o Jennifer för en sväng på stan o sen ska vi åka o leka på Nickis så då ska jag passa på när jag ändå är där ute att hämta upp babyboxen på Babyland!
Man får med en blöjhink o den vill man ju ha hahhah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0