MELODIFESTIVALEN 2010

DÅ VAR DET ÄNTLIGEN DAGS! VEM SKA VINNA OCH VILKA SKA FÖRSVINNA?!



Mina egna ord:

BÄST: Darin - You´re out of my life

SKÖNA NYKOMLINGEN: Anna Bergendahl- This is my life

KROGEN Musik: Eric Saade- Manboy, Ola- Unstoppable

BORING: Jessica Andersson- I did it for love

SÄMSTA: Pernilla Wahlgren- Jag vill om du vågar, Andreas Johnson- We can work it out

RAFFIG: Timotej- Kom

UNDERBAR: Peter ((allas kärlek) Jöback - Hollow

GRYM: Salem al Fakir- Keep on walking


Den jag vill ska vinna är så klart DARIN!! En riktigt jävla bra popballad, passar in på Eurovision!
Men skulle kunna tror att Anna eller Timotej blir vinnaren 2010!
Men om någon av dom sämsta vinner så vägrar jag titta på Eurovision, då kan vi lika gärna lägga oss o skita i att låta någon representera Sverige!

Med en stor godiskål och ett trevligt sällskap av (förhoppningsvis)  Lina och Mamma (så klart)  väntar så hoppas jag och håller tummarna på att denna kväll blir som jag önskar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0