Onsdag redan...

Poff så har vardagarna bara gått förbi...
Redan onsdag och morgondagen kommer gå hur fort som helst den med med 2x ÖF!
Sen är det bara helgen kvar och som vi alla kan hålla med om så går ju dom hur fort som helst!
Idag blir det en mysdag för mig o Adrian! Men först ska vi in till babyland o kolla ifall vi kan få hämta en sån där babybox som vi helt glömt bort att fixa...hehe!

Ha en myspysar dag idag nu när snön lite lätt faller ner på backen!
Älska och Hata är nåt som jag är bra på. Så nu J*VLAR ska jag försöka älska mer än att hata.
Så en som jag ska gå vidare med i livet är min älskade Magnus, vi ska fixa detta, for better or for worse!
Love you man!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Klart att ni fixar de.. Glömde fråga när du ringde, men fick du fixa boxen i efterhand?? Kram

2010-03-17 @ 13:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0