Trötter

Så skönt att lägga pojkarna ungefär samtidigt varje kväll, att få egen tid fast man har en liten!
Säg att jag lägger A vid halv 8-8 och då sover han fram till 11 halv 12 när jag går o lägger mig o sen äter han lite o somnar om ganska fort igen...mest framåt 5 snåret o framåt som han ligger o snuttar tutte hela tiden o sover dåligt.
Men denna natt var jobbig... vakna vid  11 tiden av värsta hostattacken, sen somnar inte han om...
Så har inte fått så mycket sömn i natt men sen lessna jag vid halv 5 o gick upp o satte mig o titta på tvn o ja då somnar A...Så lägger honom i vaggan o han sover fram till 6 för då vaknar H och vill upp...
Men är så skönt att bara kunna sätta på en film, famförallt Hitta Nemo, så sitter H där o tittar.
Så låg kvar i sängen med A så länge...sen tog min kära mamma hand om H så jag o A fick sova o det gjorde vi fram till halv 11!!! TACK MAMMA!!
Men eftersom H gick upp så tidigt och gick ut redan vid 9 med mamma och lekte i snön så va han ju trött när vi kom upp..
Så började lite smått med lunchen och så går jag förbi vardagsrummet och hör, ZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzz





Han somna i sin lilla fotölj framför tvn kollandes på Hitta Nemo (igen)
Han va trött!


Kommentarer
Postat av: Lillis & Jennifer

Guuuud så söt han é även när han sover =)

2010-03-13 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0