update

Ja ja jag är dålig på att skriva ibland men har bara inte orkat...
Sen senast så gjorde jag ju ultraljud på gallan o ja jag har gallsten så nu har en remiss skickas till kirurgen så får vi se vad som händer efter de!
Sen blev det några lugna dagar fram tills helgen då började vi med fikaträff på frälsis med mammorna på fredagen, lördagen åkte vi med Mange, Micke o Mia o Kevin till Barkarby, ingen höjdare... men det blev ett par snikers till mig och en massa saker till Mange. Blev ännu dåligare när vi hade en argsint Hampus med oss som bara vägra allt...
Sen blev det en kväll med adrian och mamma framför Melodifestivalen. Hampus åkte hem med Mange.
Sen blev vi hämtade av Mange o Hampus på söndagen och åkte ut hit till Storvreta. Där jag nu sitter, har precis lagt båda pojkarna för sin middagslur!
Veckan började dåligt då dagiset ringer när jag precis kommit in till stan och säger att Hampus fått feber. Va bara o skynda sig hem igen och hämta honom. 39.2 hade han så stoppa i honom lite alvedon och sen somna han o sov 2 timmar...
Blev bra framåt kvällen men han va ändå inte helt ok...
Igår fick han vara hemma och fick följa med A o mig till Bvc.
A är nu 2 månader och väger 6010g och är 59.5 cm, en liten tjockis men helt underbar är han fast väldigt förkyld och hostig!
När vi kom  hem igen så såg jag att H var geggig i örat och konstaterade lite för mig själv att han kanske hade öroninflammation...
Ringde vårdcentralen och dom bad mig ringa 1177 så dom kunde boka en tid till honom till Närakuten.
Så 19.45 var vi där och fick det bekräftat, så sen hämta vi ut antibiotika så nu ska han gå på en 5 dagarskur.

Imorn drar Mange till fjällen fram till söndag och vi åker hem till Ramsta, syrran fyller 25 i helgen så det blir firande på lilla djurgåden på lördag!

Nu ska jag fortsätta med dom ursnygga inbjudningarna till dopet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0