Egen tid

6.00 stod klockan på idag igen när H-trollet vakna! Fattar inte varför... ok sommartid börjar ju snart, då ska man ju ställa fram klockan 1 timme så ja kanske är det därför. Han brukar ju vakna 7 men det blir ju 7 igen när man ändrar klockan...men sjukt tidigt är det!!
Dagis för H idag! Så ser nu att han är här utanför i backan med alla dagisbarnen! Kul o smygtitta på honom när man inte är med honom sj o se hur han är! Verkar glad iaf=)

Nu är äntligen ALLA dopinbjudningar skickade! dom två sista fixa jag idag, ena på brevlådan och den andra gick jag o lag i Manges mormor o morfars brevlåda! Än att posta den så blir det lite billigare...hehe!
150 kort blev det...eller nej, men kändes som de när man gjorde dom, blev 35 st!
Men känns skönt att det är gjort nu iaf, kommer ju bli lite folk. Så nu är det väl bara o börja planera vad som ska ätas... ännu jobbigare...men kul!



Bor ju här i Storvreta då o då, som dom flesta kanske vet...
Känner mig mer o mer som hemma här o vi gör det till vårat hem igen, som tex köpt nya gardiner och satt upp en hylla... ja gör om lite till ett nytt hem och en ny start för oss!
Men än har jag inte flyttat hit helt och vet ej när det kommer bli heller...
Vi går o pratar nu, med att få hjälp att komma igenom det som har hänt! Så jag hoppas detta kommer funka för oss! Jag vill verkligen att det ska vara vi och att jag kan flytta hem igen men just nu behövs det tid!

Plutten ligger så sött o sover i sängen så nu ska jag passa på och kolla på Sex and the City! Lite egen tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0